Wednesday, March 30, 2016

Fwd: [‎ארבעת אלפים אמהות‎ ‎‫ ...כך כתבה בפייסבוק ציפי רוטשילד. ‬‎ מחבל שבא לפגוע בחיילי צה"ל דינו אחד ,מוות נקודה ואלף סימניי קריאה!!!!!!!IDF Not Behind Its Soldiers? Post from Mother of IDF Golani Soldier son who is now afraid to fight back

bs"d

English Translation below

---------- Forwarded message ----------
From: Elisheva Federman <notification+z9=aj0s6@facebookmail.com>
Date: 2016-03-30 5:53 GMT-04:00
Subject: [‎ארבעת אלפים אמהות‎] ‎‫כך כתבה בפייסבוק ציפי רוטשילד. ‬‎
To:
כך כתבה בפייסבוק ציפי רוטשילד.

אמא של חייל גולני:

היום הסעתי את הבן שלי לאוטבוס ,חייל גולני גדוד 51,בוגר מלחמת צוק איתן ,לפני שנפרדנו הוא אמר לי ,"אמא תדעי לך
 שאם זורקים אבנים אני לא מתגונן,עוד 4 חודשים אני משתחרר וממש לא בא לי לשבת על רצח"."אורי אמרתי לו אתה תיתגונן ותירה ואפילו תהרוג,אני רוצה אותך בחיים ,אתה תעשה כל מה שצריך בלי מחשבה אחת מיותרת,"סיטואציה הזויה לגמריי ב7 בבוקר יום ראשון.

בני בן 22 ,כל חבריו משוחררים,הסיבה שהוא עדיין בצבא,היא שהמשוגע הזה היה במכינה אקדמאית צבאית ,ואפילו הצטיין ,אבל מה לעשות שהמחשבה שלא יהיה חייל קרבי הטריפה את דעתו,לא עזרו לי השכנועים,השוחד ,"אורי ,אני קונה לך רכב ,רק לא קרבי,לא גולני",דבר לא עזר, הילד הולך לגולני,שנה אח"כ הגיעה המלחמ ה הארורה ,לראות את הצילומים של חייל י צה"ל נלחמים בעזה ,לדעת שהבן שלך שם בפנים,לחכות לפרסומים של שמות הנפגעים זאת הרגשה שאני לא מאחלת לאף הורה בעולם.

כבר אז במלחמה הבנתי שצה"ל לא עומד מאחורי החיילים שלו ,חיילי גולני צעירים נשלחו בזלדות מיושנות ,לא שמישות ,מערכת קשר לא תקינה, בכלים שלא הוכשרו לפעול בהם,13חיילים נהרגו נטבחו על ידי חמאס,שום מפקד בכיר בצ"הל לא הודח,אף אחד לא לקח אחריוןת,שום משפט לא נערך,למעט למפקד ששלחם בשטח והודח על לא עוול בכפו.
גם בני נכנס בלילה הארור לעזה,למזלי הוא יצא משם חי. שתקתי אז אבל לא שותקת עכשיו.

החילים האלה שנשלחים לשם הם הילדים שלנו,כן מכשירים אותם להרוג אויב,כן הסיטואציות מתבלבלות לפעמים ,כן לפעמים מה נכון ולא נכון,

משתבש , כאשר שולחים אותם להלחם תוך סיכון חיים.

הילדים שלנו לא הפקר,לא יכול להיות שצה"ל ישלח אותם להלחם ולההרג כשצריך ויפקיר אותם כשזה לא פוליטקלי קורקט.

מחבל שבא לפגוע בחיילי צה"ל דינו אחד ,מוות נקודה ואלף סימניי קריאה!!!!!!!


ולך בני היקר ,תעשה כל מה שצריך שאתה וחבריך לא תפגעו,אם צריך כלא ,נעמוד גם בזה,רק תחזורו בשלום.


  ‎ Elisheva Federman posted in ‎ ארבעת אלפים אמהות ‎‎.       Elisheva Federman March 30 at 5:53am   כך כתבה בפייסבוק ציפי רוטשילד. אמא של חייל גולני: היום הסעתי את הבן שלי לאוטבוס ,חייל גולני גדוד 51,בוגר מלחמת צוק איתן ,לפני שנפרדנו הוא אמר לי ,"אמא תדעי לך שאם זורקים אבנים אני לא מתגונן,עוד 4 חודשים אני משתחרר וממש לא בא לי לשבת על רצח"."אורי אמרתי לו אתה תיתגונן ותירה ואפילו תהרוג,אני רוצה אותך בחיים ,אתה תעשה כל מה שצריך בלי מחשבה אחת מיותרת,"סיטואציה הזויה לגמריי ב7 בבוקר יום ראשון. בני בן 22 ,כל חבריו משוחררים,הסיבה שהוא עדיין בצבא,היא שהמשוגע הזה היה במכינה אקדמאית צבאית ,ואפילו הצטיין ,אבל מה לעשות שהמחשבה שלא יהיה חייל קרבי הטריפה את דעתו,לא עזרו לי השכנועים,השוחד ,"אורי ,אני קונה לך רכב ,רק לא קרבי,לא גולני",דבר לא עזר, הילד הולך לגולני,שנה אח"כ הגיעה המלחמ ה הארורה ,לראות את הצילומים של חייל י צה"ל נלחמים בעזה ,לדעת שהבן שלך שם בפנים,לחכות לפרסומים של שמות הנפגעים זאת הרגשה שאני לא מאחלת לאף הורה בעולם. כבר אז במלחמה הבנתי שצה"ל לא עומד מאחורי החיילים שלו ,חיילי גולני צעירים נשלחו בזלדות מיושנות ,לא שמישות ,מערכת קשר לא תקינה, בכלים שלא הוכשרו לפעול בהם,13חיילים נהרגו נטבחו על ידי חמאס,שום מפקד בכיר בצ"הל לא הודח,אף אחד לא לקח אחריוןת,שום משפט לא נערך,למעט למפקד ששלחם בשטח והודח על לא עוול בכפו. גם בני נכנס בלילה הארור לעזה,למזלי הוא יצא משם חי. שתקתי אז אבל לא שותקת עכשיו. החילים האלה שנשלחים לשם הם הילדים שלנו,כן מכשירים אותם להרוג אויב,כן הסיטואציות מתבלבלות לפעמים ,כן לפעמים מה נכון ולא נכון, משתבש , כאשר שולחים אותם להלחם תוך סיכון חיים. הילדים שלנו לא הפקר,לא יכול להיות שצה"ל ישלח אותם להלחם ולההרג כשצריך ויפקיר אותם כשזה לא פוליטקלי קורקט. מחבל שבא לפגוע בחיילי צה"ל דינו אחד ,מוות נקודה ואלף סימניי קריאה!!!!!!! ולך בני היקר ,תעשה כל מה שצריך שאתה וחבריך לא תפגעו,אם צריך כלא ,נעמוד גם בזה,רק תחזורו בשלום.   Like Comment Share    
   
Mother of a Golani Soldier writes:

Today I took my son to the bus, a soldier in Golani Brigade 51, a graduate of the Operation Cast Edge, Tzuk Eitan. Before we parted he said to me, "Mom you should know that if they throw stones, I will not fight back... In another four months, I will be discharged and I really do not feel like sitting in jail for murder." "Uri" I told him, "you should defend and shoot and even kill. I want you alive.. You will do everything you need without a further thought." A horrible way to start the day at 7am this Sunday morning.

Aged 22, all his friends are discharged. The reason he was still in the army, is that this crazy son of mine was in military school, and even excelled, but what to do with his obsession to be a combat soldier? Persuasion and bribes did not help me.  "Uri, I'll buy you a car just not combat, not Golani!" It did not help...The child adamantly was going to be a Golani.  A year later came the bloody war.  To see the photographs of the IDF soldier fighting in Gaza, knowing that your son is there, waiting for reports of casualties is a feeling that I do not wish upon any parent in the world.

Even then I realized that the IDF was not behind its soldiers.  Young Golani soldiers were using outdated  בזלדות , not usable, improper communication system, without the proper tools,  not trained to operate them, 13 soldiers massacred,  killed by Hamas, no senior commanding officer ousted, no one to take responsibility, no trial conducted, except for a commander who send them to the field who was ousted but not due to his own wrongdoing.

My son as well went that cursed night to Aza, fortunately he came out alive. So I kept quiet...but I am not quiet now.

These soldiers who are sent there,  are our children.  They are trained to kill an enemy, Sometimes confusing situations arise as per what is right and wrong,

Something is off, however, when you send them to fight with risking their life.

Our children are not expendable.  IDF can not send them to fight to be killed when necessary and abandon them when it's not politically correct.

A Terrorist that attacks IDF soldiers has one verdict. Death. Period, and a thousand exclamation marks !!!!!!!

And you my dear son, do whatever it takes,  so that you and your friends will not be hurt, even if you have to go to prison, so be it, just come back safely.





Like
Comment
Share

   
   

View on Facebook
   

Edit Email Settings
   
   
Reply to this email to comment on this post.
   
   
This message was sent to faigerayzel@gmail.com. If you don't want to receive these emails from Facebook in the future, please unsubscribe.
Facebook, Inc., Attention: Community Support, Menlo Park, CA 94025
   




Israel Advocacy Calendar (www.IsraelAdvocacyCalendar.com).
Activist emails sent to my list  are L'Ilui Nishmat Yisrael ben David Aryeh ob"m (Izzy - Kaplan) and Howard Chaim Grief great activists and lovers of Eretz Yisroel, Am Yisroel and the Torah. Yehi Zichronum Baruch.  May their memories serve as a blessing. 

Most of these emails are posted on Shemittahrediscovered.blogspot.com 

Personal emails to individuals will not be posted to my blog. 

No comments: