Friday, May 22, 2020

Fwd: בית המשפט הרשיע את עמירם בן אוליאל. אשתו: נטפלים לחף מפשע


---------- Forwarded message ---------
From: ארגון חוננו <honenu@gmail.com>
Date: Fri, May 22, 2020, 1:42 AM
‪Subject: בית המשפט הרשיע את עמירם בן אוליאל. אשתו: נטפלים לחף מפשע‬
To: faigerayzel@gmail.com <faigerayzel@gmail.com>


_________
"יום שחור למדינת ישראל - פסק דין שמתאים לעולם שלישי"
 
ביום שני התקבל פסק הדין בתיק עלילת דומא. למרבה הצער בית המשפט חסם את עיניו מלראות את החפות הזועקת של עמירם ואת הסתירות הרבות כל כך לכתב האישום. 
המאבק שלנו למען שחרורו של עמירם לא תם. לאחר גזר הדין בבית המשפט המחוזי נלווה את עמירם בהגשת ערעור לבית המשפט העליון בתקווה ששם יימצאו השופטים שיגלו יושרה משפטית ולא יתנו ידם להתנכלות לאזרח חף מפשע שהודה תחת עינויים בפשע שלא ביצע.
F200518ASPOOL04
עם פרסום פסק הדין הגיב שמואל (זנגי) מידד, מנכ"ל הארגון: "היום הוא יום שחור למדינת ישראל ולאזרחי ישראל. יום שבו בית משפט בישראל נתן את ידיו להרשעת אדם שחפותו זועקת לשמים. האמנו שבמדינת ישראל יש ערך לזכויות אדם, שאזרח שעונה באופן קשה ביותר במרתפי השב"כ עד שנאלץ להודות בפשע שלא עשה לא יורשע על סמך הודאות כאלה. הודאות כאלה אינן שוות אפילו כקליפת השום. האמנו שבית המשפט לא יעצום את עיניו נוכח הסתירות הרבות שעלו במהלך המשפט לכתב האישום. האמנו, אך התבדינו."
מידד הוסיף "פסק הדין שניתן היום מתאים למדינות עולם שלישי ולמשטרים שהיו חלק מעולם שקיווינו שחלף מן העולם לפני מאות שנים. עלילת הדם שהובילו שי ניצן וחבורתו נגד עמירם והקטין א' בתיק הזה אומצה היום על ידי בית המשפט. 'מקום המשפט שם הרשע' אמר החכם באדם ונדמה שאין מתאים למשפט זה יותר ממה שראינו היום. יש לקוות שבית המשפט העליון ידע לעצור את הפשע."
2020-05-20_1...
אוריין בן אוליאל: "יום שחור - בימ"ש זרק לכלא אדם חף מפשע. היום זה בעלי מחר - זה כל אדם".
צפו בתגובתה של רעייתו של עמירם בן אוליאל דקות לאחר ההרשעה בבית המשפט -
כאן
F161114HP03_(1)

עו"ד אשר אוחיון הגיב לפסק הדין ואמר כי מדובר בפסק דין שגוי וכי הוא מאמין שבית המשפט העליון שידון בערעור יזכה את עמירם - לצפייה בדבריו לחצו כאן
עו"ד יצחק בם, המייצג את עמירם יחד עם עו"ד אוחיון, התראיין ליומן ערוץ 7 לאחר פסק הדין. לראיון המלא לחצו כאן
F190402GY01
חה"כ לשעבר ויו"ר מפלגת זהות משה פייגלין שליווה את המשפט הגיב בחריפות לפסק הדין המרשיע את עמירם: "מה הולך לקרות כאן עכשיו? מה המסר שיוצא מכאן עכשיו? כל אזרח בישראל אפשר לקטוף אותו? אפשר לענות אותו?"

האזינו לראיון לאראל סג"ל, 103FM -
כאן
צפו והפיצו את סדרת הסרטונים - חושפים את עלילת דומא
ל"ג בעומר: פוגרום ביישוב הדרוזי בית ג'אן
whatsapp-ima...
תקיפה מחרידה בצפון: קבוצת חרדים שהגיעה לאזור הכפר הדרוזי בית ג'אן בצפון לצפות ולהתפלל נוכח קבר הרשב"י במירון הותקפה באלימות קשה מצד מקומיים. מספר תושבים מהכפר הגיעו לכיוון הרכבים בהם נסעו חברי הקבוצה, נפצו שמשות של רכבים, הכו באלימות קשה את המשתתפים בביקור במקום והביאו לפציעתם של מספר צעירים ואף רב מבוגר.
עו"ד בלייכר ממחלקת נפגעי העבירה ב'חוננו', אליו פנו הנפגעים, פנה מייד למשטרה שלתדהמתו לא עצרה חשודים. משכך, פנה בלייכר לשר לבטחון פנים הנכנס אמיר אוחנה ולדרגים גבוהים במשטרה בדרישה להאיץ את החקירה במטרה למצות את הדין עם הפורעים.
לקריאת הכתבה באתר 'בחדרי חרדים' לחצו כאן
עוצרים את טרור האבנים!
0
נפגעת מאבן או בקבוק תבערה?!
פנה למוקד חוננו 24 שעות ביממה 1599-50-40-20


עורכי הדין שלנו יסייעו לכם לבצע מעקב אחרי תיק החקירה בכדי לוודא שלא תקבלו רק את הנזק הכספי של השמשה אלא תדעו שהמחבל שניסה לרצוח אתכם יבוא על עונשו
תביעת לשון הרע נגד האנרכיסט שהכפיש
WhatsApp_Ima...
רבש"ץ היישוב עמיחי תובע את פעיל השמאל הקיצוני אריק אשרמן בגין לשון הרע שהפיץ עליו. מדובר בפוסט שפרסם אשרמן עם תמונת הרבש"ץ ובו נטען כי הלה "הוביל מתנחלים לתרוף ערבים", כשמדובר כמובן בשקר גס.

עו"ד מנשה יאדו שהגיש את התביעה אמר: "אנחנו נדרשים לעמוד מול מלחמה לא הוגנת גם כשהיא ברשת. מקווים ומאמינים שאשרמן יתן את הדין על הפרסום השקרי, המסית, המסכן והפוגע, אותו סירב להסיר למרות בקשת התובע והסבריו כי מדובר בפרסום שקרי".

לקריאת הכתבה באתר ערוץ 20 לחצו
כאן
ניסה לרצוח ויצא בזול
F151211ARK08
השבוע התקבל גזר הדין של המחבל שפצע וניסה לרצוח את שחר סביליה בפיגוע בגוש עציון לפני כ-3 שנים. 
על המחבל נגזרו 17 שנות מאסר - עונש קל יותר מרף המינימום אותו דרשה הפרקליטות הצבאית.
נזכיר שהמחבל היה בדרכו לבצע פיגוע באלון שבות אך מששחר נקרה בדרכו החליט לפגוע בו.
עו"ד בלייכר שמלווה את המשפט אמר כי שחר ידרוש מהפרקליטות לערער על קולת העונש: "גזר דין מקל מזמין את הרצח של מחר", הוסיף בלייכר.

לקריאת הכתבה באתר ynet לחצו
כאן
עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
________2
_______2
________3
לחץ לקבלת לגרסה הנגישה
חוננו | Israel | +9720547586639
נשלח באמצעות תוכנת ActiveTrail

No comments: