Sunday, October 29, 2023

Stop A Massacre Waiting to Happen Chas veShalom in Judea and Samaria. Today Defense Minister Gallant signs Administrative order against Jewish Activist from Yitzhar for 4 months

Bsd

אל המקום אשר...

Do we really want a Defense Minister who can't tell the difference between a Hamas Terrorist who murders and beheads children and rapes the women and takes young and old as human hostages and human Shields with Jewish G-d fearing Settlers who wants to defend their home, family, community, property and G-d given Land from the real enemies residing in their midst.

Gallant and the Shabak Jewish Division of Terror are confused about who the real enemy is. Very disturbing.

May Hashem protect us from our enemies from within and from without, and may we be worthy of Moshiach and Malchut Beit Dovid who can fight this evil and may we be zocheh to help  Malchut Shamayim be revealed 
beKarov Mamesh!

*בעת המלחמה - שר הביטחון חתם על צו מעצר מנהלי לאריאל דנינו*

*_אריאל דנינו, תושב יצהר ופעיל הסברה, נעצר בצו מנהלי לארבעה חודשים. עו"ד נתי רום מ'חוננו': "שב"כ ממשיך את הקונספציה ונלחם באחים במקום באויב"_*

חסר תקדים: בעת הלחימה, שר הביטחון יואב גלנט חתם היום (א') על צו מעצר מנהלי לאריאל דנינו, תושב יצהר ופעיל הסברה ברשתות החברתיות. הצו מורה על מעצרו של דנינו, ללא משפט וללא ראיות, לארבעה חודשים. דנינו נעצר הלילה בביתו ונלקח תחילה לחקירה בימ"ר ש"י, לאחר שנמסר שיובא בפני שופט בשעות הצהריים. בדקות האחרונות הוציא שר הביטחון גלנט צו מעצר מנהלי המורה על מעצרו בבתי הכלא הביטחוניים של המחבלים הערבים, מגידו או קציעות.

דנינו הוא פעיל התיישבות ופעיל הסברה ברשת, והחל מפרוץ המלחמה הוא מסייע לרשויות ומנהל מערך של עשרות מתנדבים שסורקים את הרשת ומציפים מידע ביטחוני לכוחות הביטחון בזמן אמת.

עורך הדין נתי רום, המייצג את דנינו מטעם ארגון 'חוננו', מסר: "מדינת ישראל נמצאת במלחמת השחרור השניה, ולצערנו שב"כ ממשיך את הקונספציה ונלחם באחים במקום באויב, וממשיך לסמן את המתיישבים ביהודה ושומרון כמטרה במקום לפעול כנגד האויב הנאצי הבא לכלותנו. צו המעצר הוצא תוך הטעיית בית המשפט ותוך דריסת החוק".

_*הצטרפו לעדכונים מהקול היהודי - מה שהתקשורת לא מספרת:*_
וואטסאפ: https://chat.whatsapp.com/Bf3qccaez8H8WGWVZx0LQX
טלגרם: https://t.me/hakol


*דרישה ציבורית הולכת וגוברת: לשחרר את אריאל דנינו!*

*_▪️קמפיין רשת בהשתתפות עשרות לוחמים: "לשחרר את דנינו"_*
*_▪️השר בן גביר: מעצר דנינו - "חלק מהקונספציה"_*
*_▪️חה"כ סון הר מלך: "דנינו הוא הדור החדש וזקוף הקומה"_*
*_▪️חה"כ גוטליב: "לבושת כולנו חתם שר הביטחון על מעצר מנהלי ליהודי. נורא"_*

מאז שעות הצהריים, אז חתם שר הביטחון יואב גלנט על צו מעצר מנהלי כנגד פעיל ההסברה אריאל דנינו, הולכת וגוברת הדרישה מהשר גלנט לבטל את הצו הדרקוני שניתן ללא הסבר וללא ראיות.

קמפיין רשת, בו משתתפים עשרות חיילים המוצבים בכוננות ברחבי הארץ, דורש "לשחרר את אריאל דנינו".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כתב בחשבון הטוויטר שלו: "מעצר מנהלי לאזרחים חלוצים שעומדים בחזית למען העם והארץ ויחס כאל 'אויב', הוא חלק מהקונספציה שחייבת להיפסק. צריך להבדיל בין אוהב לאויב".

חברת הכנסת לימור סון הר מלך כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "באישון לילה נעצר אריאל דנינו ע"י חוקרי שב"כ, סתם כך ללא שום סיבה. לצערי אין מדובר באירוע נקודתי והמהלך של שר הביטחון הינו חלק מהתנהלות שלמה שאינה מבחינה באין אוהב לאויב. אריאל הוא הדור החדש וזקוף הקומה שלא מרגיש צורך להתנצל על היותו אוהב עמו וארצו ואני קוראת לשר הביטחון לעסוק בדברים החשובים באמת ולשחררו באופן מיידי".

חברת הכנסת טלי גוטליב כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "בעת מלחמה, כשהפלסטינים באיו"ש אורבים לנו מעבר לפינה, לבושת כולנו חתם שר הביטחון בהמלצת השב"כ על מעצרו המנהלי של יהודי. נורא".

אריאל דנינו היה חלק פעיל ומשמעותי ממחלקת החירום *למניעת הטבח הבא*. היו שותפים איתנו: https://pe4ch.com/ref/NmEEqMpP2che

_*הצטרפו לעדכונים מהקול היהודי - מה שהתקשורת לא מספרת:*_
וואטסאפ: https://chat.whatsapp.com/Bf3qccaez8H8WGWVZx0LQX
טלגרם: https://t.me/hakol

*שרים וח"כים בדרישה מראש השב"כ: להחזיר לאלתר את הנשקים שנלקחו מתושבי יו"ש*

השרים עמיחי שיקלי ויצחק וסרלאוף ו-11 חברי כנסת חתמו על מכתב הקורא לראש השב"כ רונן בר להחזיר את הנשקים שנלקחו מתושבי יהודה ושומרון.

במכתב, שיזמה חברת הכנסת לימור סון הר מלך, נכתב (בין היתר): "אנו בימי לחימה, מלחמת קיום של להיות או לחדול. אל תשאירו את הזירה הקשה ביהודה ושומרון ללא הגנה. התושבים נאלצים להגן על עצמם, וזו חובת המדינה כלפיהם. אנו מבקשים להחזיר את הנשקים לאלתר, הכתובת על הקיר ולא צריך לחכות לאסון".

לפני כשבוע הודיע רכז שב"כ ליישוב גבעת רונן כי היישוב לא יקבל נשקים. במידה ויקיימו תושבי הישוב שיחה עם השב"כ, יוכלו לקבל סיוע לציוד מגן בלבד. כמה ימים לפני כן החרים השב"כ את נשקו של עמישב מלט מגאולת ציון, וכן את נשקו של אחד מתושבי רמת מגרון - הנשק הארוך היחיד ביישובים אלו.

_*הצטרפו לעדכונים מהקול היהודי - מה שהתקשורת לא מספרת:*_
וואטסאפ: https://chat.whatsapp.com/Bf3qccaez8H8WGWVZx0LQX
טלגרם: https://t.me/hakol

*מוסכניק ערבי שמטפל ברכבים צבאיים תומך בטרור*

המשטרה עצרה היום ערבי כבן 27 מא-ראם שבאזור ירושלים, לאחר שתיעד את עצמו מעודד ומביע תמיכה בטרור כנגד יהודים באותו זמן שבו תיקן כלי רכב צבאיים במוסך שבו הוא עובד.

בימים אלה מגיעות לידי הקול היהודי עדויות רבות על עובדים ערבים המועסקים בבסיסי צה"ל בתפקידים שונים, בין היתר טבחים, עובדי שיפוץ, עובדי מטבח, נהגים ועוד, כאשר חלקם בעלי היתר כניסה חופשית למתקנים רגישים ומסווגים ביותר.

_*הצטרפו לעדכונים מהקול היהודי - מה שהתקשורת לא מספרת:*_
וואטסאפ: https://chat.whatsapp.com/Bf3qccaez8H8WGWVZx0LQX
טלגרם: https://t.me/hakol

*ישוחרר דנינו עכשיו // דעה*
_מאת מיכאל פואה_

אריאל דנינו עסוק יום ולילה בניטור מידע יקר ערך על האויב, המועבר לציבור ולגורמי הביטחון. פעילות זו כנראה מביכה את ראש השב"כ רונן בר ושר הביטחון גלנט, היות והארגונים שהם עומדים בראשם, צה"ל והשב"כ, לא מצליחים להגיע למידע מציל חיים זה, או חמור מכך - מתעלמים ממנו. בתגובה הם בחרו להשתיק את הקול היהודי ולעצור את דנינו לארבעה חודשים במעצר מנהלי. 

על אחריותם של שר הביטחון גלנט וראש השב"כ בר על מה שאירע ביום שמחת תורה לא צריך להכביר מילים, אבל בשם האחדות והרצון לנצח שתקנו עד עתה. 

עתה מתברר כי השניים, ממש תוך כדי מלחמה, פוגעים באופן אנוש באחדות ובלכידות של הצבא והעם. אי אפשר לדבר על אחדות כאשר גלנט ובר בוחרים להילחם כפשוטו במי שראו את המציאות נכוחה והזהירו ומזהירים מפני הכשלים החמורים שנעשו ושנעשים גם עכשיו. במקום לעצור את תהלוכות החמאס והקריאות לרצח יהודים, הם עוצרים את מי שמדווח ומתריע על כך. במקום להודות בטעויות הנוראיות שהם עשו עד עכשיו לא רק בהפקרת תושבי הדרום כי אם גם בהפקרת תושבי יהודה ושומרון, הם פוגעים ביכולת ההגנה של היישובים.  

מעצר זה הוא פשוט תקיעת סכין בגב ללוחמים הרבים תושבי היישובים המשרתים בחזית להגנת מדינת ישראל.  

גלנט ובר, אם לא למדתם כלום ממה שקרה בשמחת תורה - לכו הביתה עכשיו, ואל תפריעו לעם ישראל לנצח.

_*הצטרפו לעדכונים מהקול היהודי - מה שהתקשורת לא מספרת:*_
וואטסאפ: https://chat.whatsapp.com/Bf3qccaez8H8WGWVZx0LQX
טלגרם: https://t.me/hakol





No comments: