Thursday, October 26, 2023

Shabak Jewish Division of Terror in Samaria with large Police Force are preventing Jews from defending themselves in the Shomron against Terrorists who align with Hamas. They failed to stop a massacre in the South and are now asking for another progrom Chas VeSholom in Judea and Samaria. They are on the side of Israel's enemies and need to be administered dishonorable discharge papers asap!

*עם ישראל מתאחד למלחמה באויב - רכזי השב"כ איימו על אחראי כיתת כוננות בשומרון*

*_אנשי שב"כ, יחד עם כוחות משטרה גדולים, פשטו על ביתו של אחראי כיתת הכוננות בתקומה שביצהר וערכו לו שיחת איומים. אלחנן גרונר הציע לאנשי השב"כ: "רוצים שאביא לכם יעדים מהכפר בורין?"_*

רכזי 'המחלקה היהודית' בשב"כ, מלווים בכוחות גדולים של משטרה, פשטו הערב (שלישי) על ביתו של אחראי כיתת הכוננות בשכונת תקומה ביישוב יצהר שבשומרון, ביצעו בו חיפוש ללא צו כלשהו וניסו לערוך לו שיחת איומים. תושבים רבים שחשו למקום הטיחו באנשי השב"כ ביקורת חריפה ואילצו אותם לעזוב את המקום.

"בני קצין ביחידה מובחרת ונמצא בחזית עכשיו, איך אתם לא מתביישים להגיע לכאן?", זעקה תושבת המקום.

אלחנן גרונר, עיתונאי הקול היהודי ותושב יצהר שהגיע מיד למקום, תיאר את התחושות הקשות: "אירוע הזוי לגמרי. אני כולי רועד פה. הגיעו לפני זמן קצר אנשי מחלקה יהודית בשב"כ רעולי פנים, יחד עם שוטרי מג"ב, והקיפו את הבית של שכן מיצהר, מפקד כיתת הכוננות לשעבר, שעוסק פה באימונים והגנה מאז פרוץ המלחמה וכמעט לא ישן בלילה. הם אשכרה נכנסו לבית שלו והתחילו לתת לו שיחת אזהרה".

גרונר המשיך ותיאר: "שכנים יצאו בצעקות וזעקות. שוטרי המג"ב התחילו להרביץ ולדחוף כולל את נעמית, שילדיה בחזית כולל בן קצין בסיירת מובחרת באזורי הלחימה. זה פשוט לא יאומן שזה מה שהמחלקה היהודית עושה בזמן מלחמה".

"פה מתחת יצהר גרים מחבלים בכל כפר. מבורין שמתחתנו יצאו הזמרים שאדי בוריני וקסאם נאג'ר שהמציאו את 'הלהיט' החמאסי 'הפצץ את תל אביב'. אין לכם מה לעשות? כמעט בכיתי שם מתסכול וככה עוד תושבים. עם ישראל מתאחד כולו וזה מה שיש לרכזי המחלקה יהודית לעשות", תקף גרונר.

*ימי התרמת החירום - מונעים את הטבח הבא:* https://pe4ch.com/ref/NmEEqMpP2che

_*מה שהתקשורת לא מספרת:*_
וואטסאפ: https://chat.whatsapp.com/Bf3qccaez8H8WGWVZx0LQX
טלגרם: https://t.me/hakol


Sent from Proton Mail mobile


No comments: