Tuesday, April 01, 2014

Pollard: Pollard Waives Parole Hearing To Oppose Deal. Jonathan Pollard is acting consistent to Halachic Torah ruling, See Arutz7 Rav Shmuel Elihayu, Halacha Berura - Rabbi Yissachar Dov Rumpler Psak regarding Pollard

Pollard Waives Parole Hearing To Oppose Deal

Parole commissioner reveals Pollard refuses hearing on same day that deal for his release in exchange for Arab terrorists is revealed.

http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/179154#.Uzr_GPldV

What a Tzaddik! May Hashem speedily send his release and keep the terrorists in jail to serve out his life sentence!

Rabbis Denounce Pollard Deal

Major Israeli religious figures slam US for holding Pollard "hostage," say releasing terrorists forbidden by the Torah.



Video of Rabbi Yissachar Dov Rumpler in both Hebrew and English in December preceding the last terrorist release will follow G.-d willing  Here is Rabbi Rumpler's written Halachic ruling, statement,  forbidding the release of terrorists in exchange of saving one Jew's life . 

 

נר לרגלי דבריך ואור לנתיבתי

דבר ה' זו הלכה

הלכה ברורה

כ"ז טבת

בענין שחרור מחבלים תמורת הצלת יהודי

היום בערב התאספנו בס"ד אסיפת צדיקים, וזהו התוכן שדיברתי מי לה' אלי, ומד' מענה לשון. הרבי מליובאוויטש אמר שאפילו מי שאינו פלוטקאי יוכל לדבר, ודבריו יעשו רושם. הנה ידעתי כי גם כל החרדים יודעים שאסור הסתכן יהודים, והא ראיה כשילד יהודי נרצח כל מי שלב יהודי פועם, כואב עד עומק נשמתו, רק כיון שהדבר רחוק מן הלב ואינם מורגלים בזה הם מרגישים קצת אינם-קרובים להענין, וכשרואים יהודי חרדי מגלה הענין כולם מסכימים!

הנה יש דבר שקרוב מאד ללבבי שמשחררים מחבלים בשביל תחליף לשחרור יהודי, וחשבתי לאחרונה שאצטרך לעשות משהו בענין ובהשגחה פרטית כשהזמנתי לדבר, ראיתי השגחה פרטית ואהבה מהקב"ה אלי שאוכל לגמור המחשבה שלי! והנה הדבר הקרוב מאוד ללבי זה השחרור של אחינו יהונתן שיחי'

א) הנה דבר פשוט שאסור וקל וחומר מאיסור מסירה שנפסק בשו"ע חושן משפט סי' שפ"ט אפי' מוסר ממון קל של חבירו מקרי מסור וכל החומר שבה, ופירש בסמ"ע שהרבה פעמים יוכל לבוא לידי סכנת נפשות הוי דין רודף וא"כ לענינינו אין מוסר ורודף יותר מזה, וכמו ששמעתי שהרי בוודאי רוצים המחבלים לשפוך דם של שונאים של ישראל ח"ו, ואין בזה שום ספק שהוי מוסר יותר ממוסר ממון קל של חבירו, וכן אסור לחבר כנסת להצביע בעד מטעם איסור ברור של מוסר, ומוסר פסול לכתוב תפילין ומזוזות כנפסק בשלחן ערוך.

ב) קל וחומר מדין ברור בסי' שכ"ט באורח חיים בשו"ע, וכן הוא בגמ' בעירובין, ונפסק בכל הראשונים, כשהגוים באים על סְפַר אפילו על קש ותבן יוצאים בכלי זיין ומחללין עליהם את השבת, ואיתא ברמב"ם ומצוה על כל ישראל שיכולים לבוא וכו', "ואסור להתמהמה למוצאי שבת", והגם-כפי שאמר הגאון רבי משה פיינשטיין זצ"ל שיש ספק שמא יהרגו שונאיהם של ישראל ח"ו, מחוייבים לצאת עמהם למלחמה, וכן מפורש בשו"ע הרב של התניא בסי' ש"ו בקונטרס אחרון שמחמיר שכדאי לחלל את השבת צריך להיות רפואה ידועה (הגם שלמעשה כתבתי שמקילים בזה), ומקשה על זה קושיא מהדין של יוצאים עליהם בכלי זיין, שהוי רק "ספק אם ינצחו", וא"כ לא הוי אפילו כרפואה ידועה, ואף על פי כן, הדין הוי דיוצאים עליהם למלחמה, וכפירוש רש"י "שמא יהי' נוח לכבוש הארץ משם", וזה רק "ספק" אם יראו שכדאי להם לכבוש הארץ מקרי כבר כ"שעת מלחמה". ואם כן בוודאי שאסור לסכן יהודים אחרים ומסכנים כל העולם בשביל הצלת יהודי, כי הרי כתב הגמ' בפסחים דף כ"ה שאסור להרוג יהודי בשביל להציל את עצמו "מאי חזית דדמך סמיק טפי".

ג) וכך איתא להדיא ברמב"ם הלכות יסודי התורה "וכן אם אמרו להם עובדי כוכבים תנו לנו אחד מכם ונהרגנו ואם לאו נהרוג כולכם יהרגו כולם ואל ימסרו להם נפש אחת מישראל", עד כאן לשונו.

ד) ולמעשה האיך שהרבי מליובאוויטש כבר התריע בכל כוחי נפשו נגד זה, והרבי אמר שלא לחשוב סוף כל סוף הצילנו יהודי, ששום מדינה נורמלית לא היו עושים דבר כזאת. ולגבי אחינו יהונתן פולארד שליט"א, הנני רואים דבר פלא שאמרו להנשיא קלינטאן שבאמת כבר הוצרכו לשחרר יונתן מזמן שחַבַל לשחרר דבר זה מהכיס, שאפשר לבקש על ידי זה הרבה וויתורים מישראל, ולכן כדאי שישאר תחת ידם, ובאמת אם היו אנשי שלומנו של יהונתן אומרים בפה מלא שאיננו רוצים לשחרר שום יהודי, היו חוסכים הרבה עגמת נפש שהיו רואים שאי אפשר לקבל שום דבר מזה היו משחררים אותו מזמן, וכמו שקידש שם שמים הרב משה זיגלמאן שליט"א שעל ידי שראה השופט שלא ימסור שום אחד מישראל לא הי' לו טעם להחזיקו בתפיסה ושחררוהו פתאום.

וכמו שאמר הרב הקדוש רבי מנחם מענדל מרימנוב זי"ע שעל ידי שצמים יום הכיפורים מסוגל לאריכות ימים, שהתורה נותן כח, כידוע מִצְוָה מלשון מְצַוֶה, שנותן כח לקיים המצוה, וכמו כן אדרבה על ידי שמחזיקים חזק בתוקף מצליחים, וכמו שאמר הרבי שהסיבה שאמעריקא מלחיצים על ישראל כי יודעים שעל ישראל אפשר ללחוץ ועל ערביים לא עוזר לחוצים לכן לא לוחצים עליהם. וכן ראיתי כותבת מרת אסתר פאלארד תחי' במכתבה, שבעלה יהונתן לא רצה שיחררו ערביים ח"ו וצריכים להגיד את זה בתוקף, ובזכות זה יעזור הקב"ה שיצא תיכף ומיד מן התפיסה בכח התורה.

והרבי מליובאוויטש מספר, אחר מלחמת ששת הימים באו לאמעריקא שרוצים לעשות שלום, ואמעריקא לא האמין וחשבו שרוצים להערים עליהם.

ומספרים עידי ראיה שאחר מלחמת ששת הימים ערבי הי' קם באוטובוס לפני יהודי והיו מפחדים מן יהודי, כן תהיה לנו על ידי שיעמדו עם הגאון יעקב.

ובספר דעת גדולי תורה שחיבר הגאון החסיד הרב שלום דוב וואלפא שליט"א מביא מהרב ש"ך שכתב במכתב י"ג מנחם אב תשל"ז "ואף בזמן שרואים שהוא מחבק ומנשק את יעקב זהו רק לשעה... והחיוך של הנשיא קרטר לא אומר כלום, כי מחר יחייך לאחרים", עד כאן. וזהו תשובה לאותם שרוצים לשמח אמעריקא, הרי אמעריקא רק מראה פנים לישראל, וגם להבדיל לערביים, ואמעריקא חושבים בלבם שהנכנעים הם משוגעים, וה ברור, ולמשל מי שנתפס לשובבים פושעים והולך ביחד אתם ומתבייש לעזוב אותם צריך להסביר לו הרי רק אם תעזוב אותם יעריכו אותך באמת. וצריך להסביר לאבאמא שטובה גדול מאד שיבין שזהו שמירה גדולה לאמעריקא שטרריסטים יראו שבאמת הוא שונא טרריסט ולא שעושה שחוק מהם, ונחזור לענין שמזו שאנו רואים שהמחבלים שמחים כשיוצאים מן התפיסה ורואים כעין נצחון בעו"ה. אנו יודעים שדעתם רח"ל..
-- ומצוה על כל פוסק הלכה לפרסם הפסק הלכה והרבי מליובאוויטש אמר מי שיפרסם פסק דין בזה באקומט א בעל-בתיש'קייט אויף וועלט. ויהי רצון שעל ידי פסק הלכה זו נפסוק שנגיע כבר לביאת המשיח ונצעוק עד מתי, באמת, ונזכה לעסוק בענין גיור כהלכה (שכתבתי בירור ארוך על זה) שבלי קבלת מצוות נעשה גוי גמור ונעסוק בזה באמת, ובצניעות, ובשבת, ובזכות זה מיד הן נגאלין.

ישכר דוב רומפלער

נ"ב. וגם דבר פשוט איתא בגמרא ע"ז ט"ו ע"ב, כדרך שאסור למכור לעובד כוכבים כך אסור למכור לישראל החשוד למכור לעובד כוכבים וכך נפסק ברמב"ם הלכות רוצח, ואם כן כל-שכן מהאיסור למכור כלי זיין לעכו"ם שאסור לשחרר מחבלים, ומן השמים ירחמו, ובא לציון גואל ואמרו אמן



Video of Rabbi Yissachar Dov Rumpler in both Hebrew and English regarding his Psak forbidding to release terrorists in exchange of saving one Jew's life will follow as soon as it comes available. . 

More on Arutz7


Sincerely,

Robin Ticker
Activist emails sent to my list  are L'Ilui Nishmat Yisrael ben David Aryeh ob"m (Izzy - Kaplan) and Howard Chaim Grief great activists and lovers of Eretz Yisroel, Am Yisroel and the Torah. Yehi Zichronum Baruch.  May their memories serve as a blessing.

Most of these emails are posted on Shemittahrediscovered.blogspot.com 

Personal emails to individuals will not be posted to my blog. 

No comments: