Thursday, May 28, 2009

In Hebrew . Fwd: Call for Unity with Chareidi Camp for the Land of Israel.

Sent by Professor Hillel Weiss "פרופ' הלל ויס" <hillelweiss1@gmail.com>, .  בס"ד  ערב שבועות, תשס"ט


 

קריאה לאחדות מחנה ישראל-היהודים החרדים לארץ ישראל ולחיי כל הנפשות הדרות עליה  

אחדות בהנהגה-בהגדרת מטרות - בפסיקה - בגיוס משאבי אנוש -ממון וכשרון המעשה.   
 

אנו עומדים היום ערב חג השבועות נגד ההר-נגד היצר הרע, שכוונתו לאבד את ישראל הן על ידי אומות העולם והן על ידי יהודים המצדיקים את אומות העולם אשר אומרות ליסטים אתם ואשר כיום הזה אפשר ששכחו בינתיים ברית הארץ וברית סיני.  

אנו היהודים הגרים בליבה של ארץ ישראל ועל מרומי הגולן, פליטי חבל עזה וצפון השומרון וכל איש ישראל בארץ ובגולה אשר ליבו זועק עמם קוראים לתופסי התורה בראש ובראשונה לרבני יש"ע שהם עיני העדה המעומדת לגירוש ולגלות ראשונה לקרוא ולכנוס את כל היהודים כמאמר אסתר למרדכי

הן לצום ומספד והן להערכות כוללת למאבק על בית חיינו.

כדי שהמאבק יהיה בו משום קידוש השם חשוב שייחן כל ישראל נגד ההר "הדרוה וקיבלוה" בחג מתן תורה. אנו חונים מסביב לסיני ולמשכן כפי שנערכו צבאות השם על פי הדגלים ובמרכבה העליונה.   

אנו  מבקשים מהרבנים להורות לכל היהודים להפיל  את כל המחיצות של המפלגות ושל הארגונים ושל הלבבות ושל כל המונעים ולפעול ביחד למען כל מאחז ויישוב בצורה מסודרת על פי תוכנית מושכלת. יש להתרכז בגיוס כוח האדם-בני הנוער מגיל מצוות ועד זקנים שרגליהם נושאות אותם ולפרוש אותו בהתאם להחלטות הנהגה.

יש לרכז משאבים לשם המטרות הללו ולשם התאחזות נוספת בארץ ישראל בכל מקום אשר תדרוך כף רגלינו. Your browser may not support display of this image.

יש לרכז את ההסכמות התורניות והמשפטיות בהחלטות רוב ומיעוט ולקבל אותן על ידי כל הציבור.  

לפיכך אנו מבקשים מרבני יש"ע  לקרוא לכינוס ולוועידה בתאריך כ' סיוון שהוא יום התענית לחורבן קהילות ת"ח ות"ט ראשית השואה שהייתה פקודה לעם ישראל ומכוונים ליום כ"ט סיוון בו יצאו המרגלים להוציא דיבת הארץ ומכוונים לשם תיקון שמו הגדול והנורא כי יד על כס י-ה מלחמה לה' בעמלק מדור דור. ואל יהיו ידי משה כבדים ויזדרזו מאוד במצווה לקרב בעיתה אחישנה.

Your browser may not support display of this image.- הצג טקסט מצוטט -

No comments: